Tuesday, January 01, 2013

名字 [冷]

早上,寶寶在我們的牀上被子間玩「捐山窿」,興奮極了。

我:寶寶你叫咩嘢名?
寶寶:蘇柏睿! 你叫咩嘢名?
我:媽媽叫陳慧娟。
寶寶:陳慧堅!
我:係陳慧娟!
寶寶:陳慧娟!
我:啱嘞! 爸爸叫咩嘢名?
寶寶:咩嘢名?
我:爸爸叫蘇海明。
寶寶:蘇海榮!
我:係蘇海明!
寶寶:蘇海明!
我:啱嘞!

然後寶寶繼續玩「捐山窿」。

* * *
晚上,蘇海明把我們購物的戰利品帶回家,寶寶和我去排隊換抽獎劵。打蛇餅,無聊之間,又和寶寶玩問答遊戲。

我:寶寶你叫咩嘢名?
寶寶:蘇柏睿!
我:媽媽叫咩嘢名?
寶寶:陳慧娟!
我:啱嘞! 爸爸叫咩嘢名?
寶寶:蘇海明!
我:啱嘞! 嘩,寶寶好叻喎,全部都記得晒!

然後寶寶瞇著雙眼笑。

* * *

返家替寶寶洗澡,把寶寶帶到他的睡牀去。為他蓋被之際,再問寶寶。

我:寶寶你叫咩嘢名?
寶寶:蘇柏睿!
我:媽媽叫咩嘢名?
寶寶:陳慧堅!
我:係陳慧娟! 爸爸叫咩嘢名?
寶寶:蘇海榮!
我:係蘇海明吖!

然後寶寶偷笑裝睡去 -_-”

No comments: