Thursday, January 13, 2005

對話 (一)

E = 老細 M = Myra A = Amelia

E:我都係俾人大石壓死蟹吖!
M:咩嘢事?
E:嗱,妳都知 compliance 而家剩番咩嘢人嘞,而家 MA 話佢哋唔夠人,要佢哋係一月底之前請多一個人,先批我哋收購 XX 嘞。
M、A:咁關我哋咩事喎?!
E:Compliance 之前想同我要人,話做過 internal audit 會熟 d 喎;我之前已經拒絕左,不過佢死心不息,而家走去煩邵生,咁邵生話叫我哋 d 人去見吓先喎。記住吖,唔想做就話唔做,佢唔可以迫妳。
M:咁關我咩事吖!
E:問題係人哋要 Asia 嘅人吖嘛,之前我問左 BB 嘅人,有兩個人有興趣吖,去 in 埋仲做埋 written test 添,咁人哋唔要 BB 嘅人都冇辦法嘞!
A:咁而家佢山窮水盡,仲邊有得咁挑剔喎。
E:而 d 我唔知吖,而家佢悶到邵生話叫我哋俾 d 人去 interview 吖,妳又咁多尾,人哋而家睇中妳嘞。記住吖,唔想做就話唔做,佢唔可以迫妳。叫 Ame 入埋嚟,係因為佢係妳 team head ,要知道呢件事。
M:我上次 audit compliance 鬧佢喎,撐到行,佢鬼要我咩!
E:可能人哋就係鍾意你牙尖嘴利呢!
A:唔好講咁多,加幾錢人工先!
E:嘆,而家大石壓死蟹,妳去見住邵生先嘞。記住吖,唔想做就話唔做,佢唔可以迫妳。
M:咁煩,搵我嚟攪,咁你即係叫我去死啫!
E:都冇辦法,而家大石壓死蟹,妳去見住先嘞。記住吖,唔想做就話唔做,佢唔可以迫妳。

[To be continued ... ]

No comments: