Thursday, January 13, 2005

對話 (二)

( M 見完邵生返嚟)

E:點吖,有問要人八萬八人工吖?
( M 不理睬,繼續走向自己的 cubicle )
E:邵生講 d 咩嘢?
M:(簡述內容後) 我而家覺得被恐嚇,很憤怒,你成日講大話,又話佢唔可以迫我!
E:唔係咁講,咁而家佢知道唔係我唔肯放人,我冇講大話,妳都唔想去。
M:咁你即係搵我去死啫!
E:你有冇睇過亞歷山大套片吖?
M:我唔睇 d 咁暴力嘅片。
E:嗱,所以妳有所不知,通常打將都係派 d 士兵出嚟打生打死先,到差唔多打贏,個皇帝先至出嚟揮兩刀攞彩。
M:我唔理,總之你攪掂呢單嘢! 如果唔係你唔駛旨意我再番工!
(E 回房)
A:ET 今次攞晒彩啦!

No comments: