Friday, January 14, 2005

對話 (三)

晨早,被召入房。

E = 老細 M = Myra

E:你哋尋日傾到人工未?
M:未去到過個地步已經傾唔埋。
E:我今日暥 d 去深圳攪個單嘢,我驚人事部搵妳,如果係妳識答啦!
M:答咩嘢?
E:咁妳尋日點同邵生講吖?
M:我話對轉去 compliance 興趣不大囉。
E:妳應該話完全冇興趣吖嘛!
M:講嘢唔可以講到咁絕,佢係國語人。
E:總之我會撐妳嘞。人事部搵妳妳識答啦!
M:(拍 E 枱 + 撐腰) 我都話唔理呢單嘢叫你同邵生攪掂佢囉,仲嚟煩我!
E:嗱,如果妳尋日咁樣拍邵生枱,叉埋腰,咁咩夠決絕囉。
M:咁你即係搵我去死啫,人哋邵生 HR Department 係 AGM 定係 DGM ,你叫我去拍佢枱仲唔係推我去死!
E:總之我會撐妳唔調去 compliance 嘞。妳自己今日小心嘞。真係未傾到人工?
M:未吖,唔好咁煩嘞!

No comments: