Saturday, December 10, 2005

白髮紀念日

今天發現了我的頭上長了一根白髮 @_@!! 是在店內發現的。

蘇海明突然道:「嘩,妳有條白頭髮!」我大叫:「唔係吖嘛,你有冇睇錯吖?」「梗係冇嘞,使唔使抆左佢?」「要要要,抆左佢!」

店員面色有變,遞上一雙剪刀:「需要較剪嗎?」蘇海明嚷了聲「唔該」,手執白髮,未幾已經拔了出來,我們一起審視。「我都話真係白頭髮嘞」「咦,真係喎,點解我會有白頭髮?!」「你睇吓幾長!」「唔止長喎,粗幼不一添!」「妳駛唔駛留起嚟做紀念吖? 話曬都係第一條白頭髮喎!」「吓,唔駛嘞卦 ...」

此時店員又插入對話:「唔知駛唔駛我幫你哋掉左佢呢?」蘇海明想了想:「都好,費時我掉落地要你哋掃嘞!」然後把白髮交給店員。

為了紀念我第一條白髮的壯烈犧牲,我們僅將今天定為「白髮紀念日」=P

2 comments:

Day Tripper said...

Old cake

Sana said...

You're talking about yourself