Thursday, June 20, 2002

耍樂日 =) [炎熱]

今日世界盃英格蘭大戰巴西,男seniors心掛掛,冇心機做嘢。於是佢六點幾就放我走。

我到了灣仔的一間bar,和李政立、陳普建和金詩韻看德國對美國。其實我並非足球迷,但四年一度的世界盃自有其吸引之處。說實在,美國有超水準的表現,獨欠邭猓冀K不敵德國;而我亦很欣賞德國門將的心無旁鶩。(扮晒專業評述員 ...哈哈 =P)

觀戰後,我到了銅鑼灣和ACCA同事唱卡拉OK,成班人好似發晒癲咁,一定係考試期間憂鬱過度 ...哈哈...好在今晚係全女班,如果唔係,一定嚇死d 男仔...哈哈...

今晚之經典金曲:

同事愛Q-pay Q-pay大過天
想不想也日夜懷念 連甜夢也不夠甜
當然 現在我仲未Q
讓我膚淺 只知Q-pay大過天
忘記有益的格言 自動掠過他眼前
怎麼閃 同事始終有Q-pay
哈哈 … 我地要Q-pay! *,*

No comments: