Friday, March 10, 2006

意料之外 [和暖]

Trevor 忽然在下午分別會晤五十多個屬下,逐一告知每個人的花紅金額和加薪幅度。

爸爸的反應:「哈哈哈 ... 哈哈哈 ... 」
媽媽的反應:「嘩 ... 嘩 ... 嘩!!」
弟弟的反應:「妳呢個人渣,妳知唔知妳嘅人工响邊到嚟吖? 係銀行响 d 阿婆度逐 d 逐 d 收手續費搾番嚟,無賴!」 (但係我唔係做 retail banking 喎,我對嗰 d counterparties 係銀行,唔係阿婆 ... ) 「我唔理,總之妳係人渣嘞,呵呵呵 ... 」 ( -_-" ... )
蘇海明的反應:「Crazy! 我要快 d 搵工!」然後 send 了幾個 applications ...

我的反應:
計劃給打亂了,怎麼辦? 又要再想一大遍 ... 唉 ...
不過希望 Trevor 記得,他說過會改善工作時間,讓我每天可以早一點放工 ...

2 comments:

Day Tripper said...

remember to buy more fried rice/noodle sandwich bread to feed yourself

Sana said...

Senior cow, that's for you rather than for me ...