Wednesday, June 21, 2006

年假終極批核

Trevor – T Me – M

(正在認真討論 DTCC 收費問題) ...
T:「張單寄俾妳,咁妳俾錢啦!」
M:「唔係呀嘛? 你係老細,梗係你俾啦!」
T:「妳有錢嘛。」
M:「我好窮,梗係你有錢 d 啦!」
T:「妳去非洲旅行喎。」
M:「你又知? 邊個話俾你知?」
T:「我見到妳個 Leave application 嘛。不過我未批喎。」
M:「吓? 我機票都買左嘞喎 ... 」
(心想,中老細批准了我才去訂機票,你大老細不會不批准嘛 ...)
... (討論東非地理) ...
T:「妳返唔返到嚟 (香港) 咖?」
M:「我諗返到卦 ...」
T:「既然妳話返到,咁我就批妳個假嘞!」

於是,我的年假「正式」落實了。

No comments: