Wednesday, June 21, 2006

IT 大騙子

IT 人 – S Me – M

(正在認真討論 Calypso Accounting Posting 及 UAT 問題)
M:「你講真咖嘛? 唔好再呃我吖 ...」
S:「呃妳我就跪玻璃!」
M:「好,信住你先。」

(十分鐘後,證實 IT 資料錯誤)

M:「喂,你要跪玻璃喎。」
S:「我已經响我呢邊個 office 跪緊玻璃 ...」
M:「我睇唔到,你嚟我呢邊跪!」
S:「唔好啦 ...」
M:「你下次再錯我就响十七樓呢到丟你落街!」
S:「唔好咁殘忍嘞 ...」

(半句鐘後)

M:「你係唔係想我响十七樓呢到丟你落街!」
S:「... 我下次搵第二個同事講個結果俾妳知,咁我咩冇呃妳,唔駛俾妳丟落街囉 ...」

XYZ@#*&$#% #!*$@#!@)*&^%$# ...

No comments: