Sunday, June 04, 2006

遇上 Winnie @ PY [雨]

上 Hatha Poorna ,竟然遇上鄰 team 辭職了快要離開的同事 Winnie 。

W – Winnie M – 我
W:妳都玩瑜伽嘅咩? 冇見過妳嚟上堂嘅?
M:我好少响週末嚟上堂嘛 ... 妳成日嚟玩?
W:我通常星期六、日先嚟。
M:我通常放工之後嚟上堂。
W:咁夜放工,返屋企瞓吓好過啦!
M:嘿嘿 (笑) ...

如果她知道我平時每晚一時至二時多才睡覺,一定會目瞪口呆 =P

2 comments:

Day Tripper said...

Why you can sleep at 1 or 2. My eyes can't stay open at 12

Sana said...

Coz you are cow while I'm human ... hehe =P