Wednesday, May 04, 2005

《我真的受傷了》 (劇場版)

《我真的受傷了》 (劇場版)
曲:王菀之 詞:王菀之 唱:張學友

窗外陰天了 音樂低聲了 我的心開始想你了

男: 每一個陰天... 我都會因為有你喺我身邊陪住我...
唔知而家嘅你... 做緊咩呢﹖

燈光也暗了 音樂低聲了 口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了 人是無聊了 我的心開始想你了


男: 我真係好掛住你呀...

女: 喂...
男: 喂... 喂... 係咪你吖﹖... 喂... 喂... 喂...

電話響起了 你要說話了 還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了 是你變了 是你變了

燈光熄滅了 音樂靜止了 滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂 我的心真的受傷了


男: 你仲記唔記得以前喺陰天嘅日子...
我哋好鐘意坐喺窗邊... 一齊望住灰色嘅天...
有講唔完嘅話題...
喺等到落雨嘅時候... 呢個世界就好似只得你同我咁...
你可唔可以... 返去我哋兩個世界嗰度吖﹖

電話響起了 你要說話了 還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了 是你變了 是你變了


男: 突然間... 我有個衝動好想打俾你呀...
你接電話啦... 我淨係想聽吓你把聲咋...
可唔可以唔好對我咁冷淡呀﹖...

燈光熄滅了 音樂靜止了 滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂 我的心真的受傷了


男: 夠竟係個天落緊雨... 定係我個心落緊雨呢﹖

我的心真的受傷了

男: 其實你知唔知道受傷嘅感覺夠竟係點0架﹖
無咗你喺我身邊... 咁天就只係一片灰色...
究竟我幾時先可以好番﹖

No comments: