Saturday, June 12, 2004

性別歧視 [熱]

學車的師傅很煩,我覺得他有一點點性別歧視。

「而家出面成日講咩嘢歧視,我唔係話咩嘢,不過我教左十幾年車,男仔學揸棍波車因為要一技旁身,將來可以要揸巴士、的士。嬌嬌女揸咩嘢棍波吖,學自動波玩吓咪算囉。我一定唔會叫我個女學棍波。我啲意見就係咁,妳睇吓接唔接受嘞。如果你堅持要學棍波的話我都會教妳,不過難聽 d 就係浪費妳 d 時間囉。」

我很想罵他。不過在下車前我還是很有禮貌地說了「唔該師傅」。那不是妥協,只是我不想餘下的日子坐在他的貨 van 上擔驚受怕。

太憤怒了,在宜家傢俬的沙發上坐了半小時。蘇海明一聽我的聲音就知道我不高興,厲害厲害。

晚上到三藩市牛扒屋莊聚。繼個多月的環遊世界旅行後,蘇婕下星期又去西藏,繼而到美國讀書。很理想的人生旅途,不是嗎? 我不斷慫恿她回港後在南灣置業,她還真有點動心,回家後馬上看網上報價。原來那裡一個 Apartment 至少要一千萬!! 嘩 *,*

No comments: