Monday, February 13, 2006

Family Day [Cool]

假期的第四天是家庭日,原本會到澳門去,踫巧弟弟要上課,去不了。

整天都和爸爸及/或媽媽在一起,但下午都在家,因為爸爸要午睡,媽媽到弟弟的店去打點。那我做甚麼呢? 我在做針黹。做得挺不錯,又實用,我真厲害 ... 呵呵呵 *,*

還有一天,我的三天年假就完結了,怎麼辦? >_< 突然想起,我要上班的那天,就是陳普建回日本那一天;根據這個邏輯,如果陳普建不回日本,我是否就可以把假期延續? @_@

2 comments:

Day Tripper said...

I also don't want to come back after I got used to my original lifestyle in HK.

Felt so strange just now when I was going out with Bob. Felt like dreaming.

Time flied too quickly and I woke up for a dream, dreamer

Sana said...

You couldn't be dreaming when going out with Bob again. Be caution!