Monday, January 30, 2006

拜年話題 [和暖]

大年初二,不用隨爸爸媽媽去拜年,可以找周公釣魚 ... 嘿嘿 ... 結果三時多才起牀,真舒服 *,*

不外出拜年,不代表沒有人來家拜訪。由下午五時多至晚上十時,都有人客來家訪,有一個更沒有事先致電,自己跑上來,弄得正在吃晚飯的我和爸爸要匆匆完結晚飯。好可憐吖,新年的第二晚只有十分鐘的吃飯時間 @_@

今年的拜年人士,除了說一貫的無聊話題外,還加插了新問題。
1. 「你今年幾多歲了?」 // 「六十五 ... 哈哈」
2. 「有男朋友了嗎?」 // 「哈哈哈 ... 」 // 「幾事請飲吖?」 // 「呵呵呵 ... 」
3. 「現在做銀行的甚麼工作?」 // 「做一些投資銀行有關衍生工具的工作 ... 」 // 「咁係咪分行嗰 d 投資顧問?」 // 「 ... 唔係嘅,我的工作多與倫敦那邊有關 ... 」 // 「咁咪賺好多錢?」 // 「唔係,我係『旦散』 ... 」
4. 「點解妳個樣咁細個?」 // 「 ... 」
5. 「妳睇落個樣好精神喎!」 // 「吓 ... 」 (之前一晚凌晨五時睡覺,睡了四個小時)
6. 「妳睇落個樣好青白喎!」 // 「吓 ... 」 (之前一晚凌晨三時睡覺,睡了十二個小時)
7. 「你大哥唔响屋企吖?」 // 「我得一個細佬 ... 」
8. 「你讀會計有冇諗住考番個會計師牌?」 // 「我已經攞左會計師牌 ... 哈哈」

明年真的應該考慮去外國旅行避年。

1 comment:

Day Tripper said...

A: Are you cow classmate?
R2: cow cow cow cow cow...

A: You like grass or fried noodle sandwiches?
R2: cow cow cow...

A: What is your name?
R2: cow cow...