Friday, June 17, 2005

Flora + 老細 + 我的午餐

Flora 乃本行 CEO 的秘書,老細在公司的紅顏知己之一。因為康委會,所以認識了她。雖然身為「大秘書」,但她完全沒有架子,因此我是挺喜歡她的 =) 老細必然地把我辭職的事相告他的紅顏知己,於是 Flora 說要請我吃午飯替我餞行。饞嘴的老細硬要一起來,我們也阻止不了。結果今天到了力寶軒吃午飯。

FL: Flora MC: 我 ET: 老細

FL: 妳辭職佢有冇話唔捨得你吖?
MC: 梗係唔會嘞,多我一個唔多、少我一個唔少。
FL: 唔係喎,佢成日係我哋面前讚妳。
MC: 唔係吖嘛,妳被騙嘞。
(沈默的 ET 終於出聲)
ET: 我冇响佢面前讚過佢。連續兩年都升職,對佢好好嘞。你幾時有見過我連續兩年都升同一個人?
FL: 好似真係冇喎 ...

我的結論:
(一) 早知今日,何必當初?
(二) 以後給予其他同事多點實質獎勵,要比背地裡的讚賞來得好。
(三) 多謝讚賞。

No comments: