Monday, October 17, 2005

想不起來 ...

我的腦袋,一向載滿無聊的東西,記多久也忘不掉。可是,今天媽媽說的兩件事,我怎麼也想不起來 @_@

1. 中文問英文答
弟:家姐細個嗰陣好勤力,而家懶到極 ...
我:無 d 咁嘅事 ~,~
母:(向弟說) 阿堅細個都唔知幾勤力,阿媽唔識英文,係將 d 問題翻譯晒做中文叫阿媽問,然後佢用英文答,我都唔知佢講答 d 咩嘢 ... 哈哈
弟:嚟樣嘢我都記得。
母:(向弟說) 你嗰陣仲問:「點解家姐咁樣讀書,我又係咁樣讀,家姐會識晒 d 嘢,我就一 d 都唔識 ...」哈哈 ...
我:你哋係咪作嘢吖,咁無聊嘅嘢,點解我一 d 都唔記得?!
母/ 弟:真係咁喎!
我:我嗰陣幾大吖?
母:小學三、四年級咁上吓喇 ~

2. 小說
母:你日日對住電腦,係咪打小說?
我:邊有咁無聊吖,你唔好成日妄想啦 -_-"
母:唔係喎,你以前成日寫文章、寫小說喎,仲投稿添 ...
我:我幾時有吖?! 我咩嘢都唔記得喎?!
母:(向弟說) 喂,細佬,家姐細個嗰陣係咪成日寫嘢吖 ~
弟:(在洗手間大叫) 吓? 你講咩嘢話???

No comments: