Tuesday, July 23, 2002

都仲係响 AD 5 …努力中 [炎熱]

原來 deemed disposal 不限於考試題目,現實世界也有,今天就給我遇上了!幸好那是 subsequent event ,只需要 disclosure ,不然我真的要帶著 Paper 13 的 notes上班!!

今天下午,同事幫忙 check RETAIN,發現我在10月頭多了一個 booking ... 點解會咁o架??!!!我在6月尾已經請假,點解仲唔 reflect o架??!!! 我要放假!!!

七時多八時,雷炳森突然出現於 AD5 大房 --- 他明天要到龍崗做 Physical Inspection ,所以今天要專諒耐烷T回公司聽 briefing。(但係 ... 究竟龍崗响邊度? @_@) 我在奮力工作,他聽完 briefing 後坐在一旁努力打字;我還以為他在忙,後來才發現他只是在玩 ICQ ... -_-!!

八時多九時離開公司,雷炳森嫌棄家中的冷飯菜汁,於是邀請我到蘭桂芳吃晚餐。我咁好人,佢又咁慘,我梗係陪佢食啦;結果雷炳森請客 ... 哈哈 ... 多謝多謝 ^-^

No comments: