Tuesday, September 03, 2002

Notebook 死咗吖 ... 嗚嗚嗚 ~~>_<~~ [炎熱有雨]

上午九時四十分,我把 notebook 交給 PB 的 GTS 哥哥 (下稱 PB 哥哥) ,他說檢查電腦需時。

十一時, PB 哥哥話幫我安裝 VPN 後再把機還給我,更口花花地問我攞 GUID username 和 password 。

十一時四十五分,我問 PB 哥哥尚需多少時間才完成檢查,他說請再給他半句鐘。

下午十二時十分, 另一個GTS 哥哥 (下稱 CKC 哥哥) 致電給我,說我的 notebook 已經在 CKC ( PB 哥哥有冇攪錯??! 做咩將電腦拎去 CKC 都唔預先話我知?!! ) ,他們也確定不了 notebook 秀逗的原因,需要作詳細檢查,三、四點才可取回。

我不能再呆在 PB 了,所以我決定先回 L&E 工作, notebook 修好了再到 CKC 領回。

二時,再收到 CKC 哥哥的電話,說 notebook 的 harddisk 壞了,資料能否保存仍是未知之數,有最新消息會通知我。嗚呼!

六時,由 L&E 返回 PB 放下火牛、電線,等待 CKC 哥哥的佳音。留在大房的同事較昨天少,但還是和同事玩得很暢快 =) 今天大家以 「小 X」相稱,外加「小 Lor」 catwalk 表演 ... 哈哈 ...

近七時,收到 CKC 哥哥的電話,對話如下:

C: CKC 哥哥 M: 「小 My」

C: 妳部 notebook 開得番啦,我幫妳換一個新 harddisk 、裝埋 d 嘢,聽朝早可以攞番。
M: 真係嘅? 唔該晒呀! 咁係咪所有 data 都救得番?
C: 係呀! 吖,妳 d 嘢係咪淨係 save 响 Data 嗰個 Folder 到?
M: (想了一想) 大部份嘞,有 d 唔係。
C: 咁我淨係幫妳 copy 個 Data folder 去新 harddisk 嘞。仲有邊 d files 吖?
M: 嗰d files 唔係公司預設o架喎 ...
C: 例如呢?
M: 例如 ICQ ...
C: 喂,唔掂喎,老世唔俾喎。不過我奉勸妳,妳可以 upgrade 妳個 ICQ ,用 2002 個 version ,咁妳個 database 可以 keep online ,淨係 key-in 個 UIN 就得嘞!呢個係我俾到妳嘅 advice 。
M: 哦。咁即係你可唔可以幫我 copy 番個 ICQ file? 我淨係想 copy 個 data file ...
C: 唔 ............
M: 你都知啦,要 add 番咁多個同事嘅 ICQ ,好煩o架嘛 ...
C: 我都知 ... 我盡量嘞 ...
M: 我淨係想 copy 個 data file 喎 ...
C: 盡量嘞盡量嘞 ...

( CKC 哥哥,多謝晒! ^_^ )

於是,我便和「小 Em」開開心心地離開公司,乘車回家 ... 嘩哈哈 ...

No comments: